dinsdag 13 september 2011

Babyboots en meer

Na een lange speurtocht over het web is het gelukt een duidelijk patroon (in het engels) te vinden van babyslofjes. Ik was gelijk verliefd en ben aan de slag gegaan. Het was even puzzelen en de eerste slofjes waren goed gelukt maar voor een pop ipv voor onze jongste... :-). Ben er heel erg blij mee, ze blijven perfect zitten aan de voetjes van ons druktemakertje en zijn lekker warm en dat is wel nodig met dit heerlijke zomerse weer.

Er staat thuis nog een paar babylaarsjes klaar voor de kleine mop van een vriendin en ik ga binnenkort aan de slag om te kijken of ik er ook een stoere jongensvariant van kan gaan maken. Dit zijn zeker niet de laatste laarsjes die ik gemaakt heb.

De omslagdoek die ik voor vriendin A heb gemaakt is vol enthousiasme ontvangen, heerlijk zacht en lekker warm voor de winter. En na wat uitproberen voor de spiegel, blijkt hij ook lekker hip te dragen te zijn!

Tevens ben ik ondertussen ook begonnen met het haken van een vest, het begin ziet er prachtig uit. Waarom zitten er maar zo weinig geschikte haakuurtjes in een dag?!

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige schoentjes voor de winter! Heel leuk!

    Gr. Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen