zondag 28 augustus 2011

Zonderdezon....


Wat doe je als de zomer het compleet af laat weten? Dan ga je haken, ik ben me maar aan het voorbereiden op de kou. Kollen, sjaals, omslagdoeken in alle kleuren, soorten en maten. We hebben straks bij alle kleding en jassen bijpassende 'halswarmers'.

Binnenkort ga ik beginnen aan een echte uitdaging, ee geweldig vest. En laat ik nou gek op zijn op zowel vesten en uitdagingen! Tevens in de planning een (aankleed)pop voor R en een gehaakte zeemeerminnen paar voor F. En natuurlijk heel veel gehaakte kraamcadeautjes voor alle lieve babyjongetjes die dit jaar nog geboren gaan worden.

Nog een nieuwe uitdaging, Tunish Haken. Afgelopen week heb ik een tunish haaknaald besteld (een soort combinatie tussen haken en breien). Ik heb zulke prachtige dingen gezien die daarmee gehaakt zijn, dat wil ik ook eens proberen. Leuk om bijvoorbeeld placemats, tafellopers en dekentjes mee te maken. Genoeg te doen dus, zalig!





Aan de rechterkant het begin van een cadeau voor mijn lieve vriendin A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten